یزدفردا"رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رونالدو راحت به ایران می آید و مشکلی وجود ندارد. ما به طرف عربستانی هم گفتیم مشکلی وجود ندارد.

 

به گزارش یزدفردا، رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید مقدمات ورود سیستم کمک داور ویدئویی به ایران برای لیگ قهرمانان آسیا فراهم شده است.

 

مهدی تاج در حاشیه افتتاحیه کلاس مربی‌گری درجه A آسیا اظهار کرد: تقریبا هر کسی قصد شرکت در این کلاس‌ها را داشته است سعی کرده‌ایم کلاس را برگزار کنیم و AFC هم همکاری لازم را داشته است. زمانی کلاس‌ها در مالزی برگزار می‌شد اما الان در ایران این کلاس‌ها برگزار می‌شود.

 

وی درباره مصاف ایران برابر بلغارستان و حواشی حق پخش این دیدار هم گفت: درباره این بازی تا آخرین لحظات ما به دنبال این بودیم که تفاهم نامه‌ای امضا شود و صداوسیما هم دنبال این موضوع بود اما به یکباره این تفاهم انجام نشد و بعد بازی پخش شد. ۱۱ کشور حق پخش بازی را خریده بودند. اینکه بازی در ایران به چه شیوه‌ای پخش شد اطلاع ندارم. از این بازی گذشت ولی امیدوارم در بازی‌های بعدی قرارداد امضا شود. قرار بود ۳۰ هزار دلار بدهند اما قراردادی امضا نشد.

 

تاج در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره اینکه آیا قرار بود داربی ۱۰۲ در کشور قطر برگزار شود؟ گفت: این موضوع تکذیب می‌شود و بازی در قطر برگزار نمی‌شود.

 

او درباره شرایط ورزشگاه آزادی هم گفت: فکر می‌کنم چمن ورزشگاه آماده می‌شود و مشکلی نداریم. هم برای داربی و هم برای النصر چمن آماده می‌شود. از سه باشگاه‌ خواستیم ستاد بازی‌های آسیایی تشکیل دهند.

 

تاج درباره اینکه گفته می‌شود برخی شرکت‌های بیمه از کریستیانو رونالدو خواسته‌اند به ایران سفر نکند هم گفت: این حرف بی‌جایی است. شنیدن این حرف توهین است که بگویند در کشور ما امنیت وجود ندارد. او راحت به ایران می آید و مشکلی وجود ندارد. ما به طرف عربستانی هم گفتیم مشکلی وجود ندارد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال هم گفت: درباره این موضوع باید جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا داربی ۱۰۲ با سیستم VAR برگزار می‌شود یا خیر هم گفت: AFC در این زمینه نامه نوشته است که در آن ۲۰ نفر را معرفی کرده که آنها برای VAR به ایران بیایند. ۱۵ نفر از این افراد عوامل VAR  هستند و ۵ نفر داور هستند. تعهد ما این بود که اتاق را ما تامین کنیم و تجهیزات را آنها بیاروند. اتاق را تامین کردیم و قرار است آقای مهدی از این اتاق بازدید کند تا کم و کسر نداشته باشد. درباره داربی هم باید منتظر باشیم ببینیم چه می‌شود.

 

تاج درباره آخرین وضهعیت پرونده باشگاه سپاهان هم گفت: پرونده این باشگاه در کمیته انضباطی است.

 

 

 

منبع: ایسنا

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا